torsdag 8 januari 2009

våren har kommit....



idag har man haft fullt upp hela dagen,,,,,




begravning efter begravning...kul när allt blir bra..¨




idag kom det flera fång med tulpaner gudddd vad man är sugen på våren då,allt nytt som kommer går i vårens tecken det är så härligt...


Härligt var det också när man såg all snö ute idag...men men nu är den borta...


det varar inte länge direkt...




en sak jag glömt eller skjutit upp är att jag skulle ju ringa cambritg killen...men men jag måste göra det imorgon,,,,,ta dig i kragen nu carro...finns ingen återvändo...




Helgen kommer bli lugn som det ser ut nu tänkte kanske få med mig min sambo till bio.., tänkte gå och se wallanders nya "hämnden" någon som är sugen på att följa med eller????




hej hopp gummi ........ Carro¨




3 kommentarer:

  1. Bio! Det låter kul!! Men som du vet så ska vi ju ha nattgäster till helgen... Men kan vi inte gå på bio en annan gång då???

    SvaraRadera
  2. Våren känns ganska långt borta tycker jag! Tänk om snön kunde få ligga kvar och vi kunde få lite riktig vinter... Fast det kommer vi ju få i mars...längtar! Men jag förstår att du känner mer vårkänslor bland alla tulpaner och färger:)
    Wallander ja...har lovar Carro att se den med henne men om ni inte går i helgen får du gärna hänga på vid ett senare tillfälle!
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Wow vilken fin blogg du har gjort. Kul att ha en blogg till att läsa:). Jag skulle gärna vilja se den nya Wallander filmen. Älskar ju alla Wallander filmer ;). VI kan ju kolla om vi kan få ihop det under helgen med barnvakt å så. Kramis Maria

    SvaraRadera