torsdag 22 januari 2009

ny skyltning....







nu var det dags igen...vi skyltade om i affären,,,



det gick i lila och rosa tema...blev så fint....






har även vart duktig och tränat nu 3 dagar på rad känner att jag har blivit så pigg och mer motiverad till att gå ner i vikt...måndags blev det emmas gympa...tisdags blev det simma och vattengympa.....onsdags blev det body pump.....






så idag känner jag att kroppen får vila lite....har faktiskt träningsverk lite i bena...






helgen skall vi upp till min arbetskollega och slänga ut julen och äta och drika gott....men men jag tar med mig en soppa...jag får inte bryta mönstret nu när jag har klarat mig så här långt...¨






kommer lite bilder på dom nya skyltningarna,,,,,






puss och kram carro






2 kommentarer:

  1. Men carro, jag har ju helt missat att du har en blogg!! så fin, så stolt jag blir över dig:) Duktig du är med c-metoden tror verkligen på den, heja dig nu. Kramar i massor.
    //Annisen

    SvaraRadera
  2. Åååå så mysigt ni ska ha det. Hoppas ni får det jättebra. Sen vill vi höra om filmen var något att ha.

    puss!!

    /Kristina

    SvaraRadera