söndag 18 januari 2009

tillbaka,,,,,,

nu är jag tillbaka igen,,,,,Datorn har varit på lagning.
jo veckorna dom bara springer iväg nu så hår års.

Tänkte berätta nu har jag börjat på c-metoden och det går jätte bra har nu ätit i snart 7 dagar och jag mår jätte bra.hoppas verkligen detta håller i sig hela tiden.känner inget sug det ända jag saknar är att få tugga..1-3 dag gick jätte bra så kom dag 4 mådde jätte dåligt och var väldigt nära att ge upp men tänkte jag ingen ide carro....

dag 5-7 har jag måtte jätte bra.har nu vart ute och gått hela helgen och det har vart så skönt att gå långa promenader i skogen,,
imorgon ska jag vara ledig så jag tänkta ta mig en sväng upp och hälsa på vårat lilla gudbarn elsa...

sen får man ju inte glöma att gympan startar imorgon 19.00 i gymnastiksalen h.holm....
så skönt,,,

veckan blir annars lugn skall jobba tisdag till lördag,tisdag slutar jag redan 3 så kanske tar en tur till tanumstrand och simmar någon som är sugen...

ha det kram carro

1 kommentar:

  1. Vilken energi...kan jag få låna lite? Haha! SKÖNT att höra att du är så duktig med C-metoden. Duktig flicka!
    Jepp, vi ses imorgon klockan 19. Tyvärr blir det gamla passet....har ju varit sjuk så det nya är inte klart!
    Ses imorgon!

    SvaraRadera