söndag 11 januari 2009

skit väder och födelsedag...

ååååååååå vilket skitväder det är idag..jag som skulle ut iskogen och hämta lite matrial...ja ja får ta det till veckan...

idag fyller bubbas morfar år så vi får ta oss en sväng ner till anerås och gratta honom,,,
alltid kul att fira han blir så glad när vi kommer....

Skall ta mig en sväng ner till munkedal,bubba måste ta nytt kort till körkortet,såååå jag tänkte springa in en snabb sväng på jimmis och säga hej....

igår röjde vi för fullt hemma och möblerade om i vardagsrummet..blev väldigt bra faktiskt,kul att göra lite förändringar ibland..är inne på att köpa ett nytt sovbord..har börjat tröttna på det vi har nu.får se om vi hittar något på ikea på tisdag,
då det bär av till göteborg på samtal...

tjingeling Carro

2 kommentarer:

  1. Hello Carro!!
    Kommer ni förbi på tisd? Har du kollat med Ronnie?... Jag hoppas bara att jag blir frisk tills dess i så fall. Stod i veckan o sa att jag ALDRIG är sjuk, men nu har jag tillbringat helgen i sängen o soffan med hör feber.. Det är första gången på över tio år som jag är sjuk så någon gång måste man väl låta det bryta ut.. hmm!
    Kram på dig vännen!!

    SvaraRadera
  2. Tänker på er idag!!

    SvaraRadera