onsdag 7 januari 2009

Röjar dag....










nu har det städats hela dagen lång...att det kan bli så mycket skit i en lite affär...det kan vara svårt att tro....




vi har plockat och skyltat om hela dagen....man känner att ryggen är lite trött...




såå roligt när man blir så nöjd med skylningarna,,,




























morgon dagen skall jag ta för mig och ringa till en speciel gubbe.....




får se vad som händer....




kan berätta att jag tänkte börja med cambritge,,,,




tänte jag skulle ge ett försök i allafall man kan ju inte säga något fören man har provat,,,,








Har ju ett par kilon som måste bort....man har ju mycket framöver som står på spel......











ha en underbar onsdags kväll kramizar carro

7 kommentarer:

  1. Testing testing!!!!

    SvaraRadera
  2. Ojdå, kanske ska skriva att det är jag också, hahahahaha

    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej! Kul att ha en till blogg att läsa, hitta dig hos Krstina och har ju mött dig på vv. Så du prövar cambridge, funka inte vv? Gud vad sugen jag blev på att köpa fräscha blommor nu, är det i blomsteraffären på hedemyrs du jobbar eller? God fortsättning! /Jossan

    SvaraRadera
  4. ÅÅå vad vårfint! Man blir ju så sugen, även om våren är långt borta. Snart ljusare tider!
    Kramis Emma

    SvaraRadera
  5. Hej syrran :-)

    Här har du hamnat ja, vad kul!
    Jag testade ju cambridge inna vi fick Ebba och jag tycket det var bra. Fast jag tycker ju inte om mat så det passade ju mig perfekt. Synd att det är så dyrt bara. Hoppas det funkar *håller tummarna*

    Kram, Angelica

    SvaraRadera
  6. ÄNTLIGEN har chefen hittat din blogg!( man e ju inte van vid sånt här... Jättefina bilder !

    SvaraRadera