tisdag 20 januari 2009

ny arbetsvecka....

Ja ha nu börjar den nya arbetsveckan då.!!!!!
det blir en lugn start slutar redan vid 3 så jag tänkte jag skulle åka och simma....
Emma jag skulle ju följa med dig men jag känner mig lite otränad ännu...nästa vecka kanske...
har inte hunnit få upp kondisen riktigt än...

annars blir dagen lugn,,,,
Jo jag måste berätta att jag har vart duktig också,,,,jag har gått ner 4.8 kilo på 1 vecka ååååååååååjag är så glad,,,,,,jag hoppas verkligen detta håller i sig....
jag är frisk och mår jätte bra...inget får komma ivägen nu,,,,¨

ha en underbar dag puss och kram carro

9 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Duktig du är!!!
    Ja vi måste snart ses.
    Kramar!!!

    /Kristina

    SvaraRadera
  2. WoW...Duktig tjej. Kämpa på gumman. Du fixar detta galant:). Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jippie, bra kämpat, heja heja.../Mikaela

    SvaraRadera
  4. Herregud! Det har ju gått jättesnabbt! Imponerad till tusen!!

    SvaraRadera
  5. WOOOWWW 4.8 kg...det är ju hur bra som helst...på 1 vecka:) Grymt bra jobbat. Det lönar sig att vara hård! och fasen vad vi körde på gympan igår!
    Kramkram
    /Emma

    SvaraRadera
  6. Jösses vad det går undan.
    Jätte duktigt.

    SvaraRadera
  7. Vad har du gjort för att gå ned såå mkt på 1 v? Hittade din blogg idag, hoppas det är rätt Carro..hehe.. Hittade dig via anna elelr emma minns ej.. kram Carin

    SvaraRadera
  8. Nu såg jag vad du håller på med.. Cambridge.... Verkar ju toppen kanske ngt för mig, men hur är det med hungerkänslorna? kram Carin

    SvaraRadera
  9. Grattis var roligt :-)
    Emelie

    SvaraRadera