söndag 25 januari 2009

Söndag

söndag var det och jag har druckit c-medtoden nu i 14-dagar,
Det har gått jätte bra ,känner att jag är lite sugen på att tugga...men det är bara att bita ihop...
det som håller en upp och envis är att det visar sig på vågen hela tiden och jag blir för en gång skull väldigt nöjd när jag stiger på den...

7 kg bort och super nöjd.

Lördagen blev det jobb det var väldigt lungt...sen på kvällen var vi bjudna till min arbetskopis karin på julgransplundring i grandalen,,,,

Det var ett underbart ställe med utedass och ingen ström...det var så mysigt hela kvällen .
Kvällen bjöd på tomte gröt och massa gott sen kom tårtan också...det var mycket som var frästande.men jag bet ihop..jag var väldigt sugen det kan jag lova...

vi skrattade och tjöta hela kvällen...tack karin för en underbar kväll....nästa gång blir det kynnefjäll.....

Idag söndag vaknade jag hur trött som helst och ville inte gå upp...men var ju tvungen att hämta hundarna som var hos svärmor,så svärmor drog ut mig på långpromenad,,,hon tyckte jag behövde.tack det var så skönt när jag väll kom hem och slängde mig i soffan...
Nej nu väntar soffan på mig...
Ha en u´nderbar söndag.....

1 kommentar:

  1. Hej! Duktigt kämpat, sträck på dig som stod emot alla godsaker. Hejar på dig, kram kram/Mikaela

    SvaraRadera