lördag 10 januari 2009

så Trött

vaknar med huvudvärk,hur ska jag orka denna dagen då,,,

allt bara krånglar pelletspannan är paj,är så trött på den nu har krånglat sen vi byte pellets,,,sån skit,,

jag säger det är tur vi har el patron som vi kan koppla på annars hade det vart kallt,



jag kollade upp bio men dom har ju fan inte börjat med wallander i uddevalla...det är ju prämiär, på den nu,så besviken jag blev på saga bion...ja ja den kanske kommer nästa vecka,hoppas det.



Nu har jag ringt och fixat tid till cambritge killen , måndag börjar jag ett nytt liv...hoppas verkligen det kan funka,,,han verkade så bra och trevlig ,,,,,

känns så bra att bubba hjälper mig också...jag älskar verkligen honom så mycket....



helgen kommer annars bli väldigt lugn tror jag....



vad skall ni göra i helgen då.....



mångar kramar en trött carro

2 kommentarer:

  1. Här ska det grejas med flickornas rum. Har varit och kollat ut tapeter idag så till veckan kommer dom, så kul!!

    Det kommer gå bra för dig, bara du själv vill. Och har du stöd från Bubba så blir det ju mycket lättare.

    Puss & Kram!!

    SvaraRadera
  2. Oj så tidigt du var uppe idag då! Här får man ställa klockan och masa sig ur sängen fram på förmiddagen! Har varit på Torp och ikväll skall vi till Melker. Ska bli trevligt!
    Om du har bestämt dig Carro, och verkligen vill, så kommer du att lyckas! Jag ska puscha dig. Om 1 vecka kör vi igång med gympan:) Jag ska testa Bodyattack här på gymmet på tis kl.19, häng på om du vill!
    Kram

    SvaraRadera