tisdag 17 mars 2009

VÅR på skolvägen,,,,,,,,,,

vår i rabatten,,,
p align="left">


vår i krukor


Är så sugen på att renovera när det kommer så fina dagar,,,,men vart finns pengarna då...dom bara springer i väg....man skulle kanske ta och spela på lotto...vem vet...!!!!!










videpissar,,,






Vår..





Tiger i solskenet






vart ute en bra stund nu och gejat så mysigt...hunnit även att dricka kaffe på marias balkong,,,så gott man känner hur solen steker på kinderna...drar lite kallt i kinderna men men det får gå,så länge solen är uppe...fick såna vårkänslor på jobbet idag så jag fick köpa med mig lite hem...fast jag vet att det är tidigt....ja ja fryser det så får det frysa....


pratade med emma när jag åkte hem,,hon hade tagit friheten att skriva upp mig på ett pass imorgon ....ETT BOX pass....de ni..undrar hur det kommer att gå..men det ska bli kul,har inte varit på något sådant förut....kul kul Emma att du gör sådana grejor,det gillar jag...


har även gått in på Renkur igen,måste kämpa vidare nu,blev ju lite slarv sen jag kom hem från fjällen...måste kämpa....!!!!!!


ha en underbar vår dag!!!! kramizar CARRO


2 kommentarer:

  1. Ååå vad fint.. Riktiga vårkänslor ja! Jag vill också ha möjlighet att plantera o göra fint på utsidan. Men jag får nöja mig med tulpaner på bordet..;)
    Vad duktig du är som kämpar på så med träningen o dina "kurer". Jag har helt halkat efter med träningen men i stället plockat fram cykeln o börjat cykla till jobbet.
    Ha det så gott! Puss&Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jävlar vad jobbigt Box passet var. Darrade som bara den igår och idag har jag inte kunnat skriva...sant alltså. Det är först nu på kvällen det gått. Hahhaaa!
    Ååå vad fint du gjort! Vill också!
    Äntligen VÅR!
    Kramis
    Emma

    SvaraRadera