torsdag 12 mars 2009

min 26-års dag


Posted by PicasaJa då var man 26 då...ingen skillnad direkt...jag fick så mycket upp vakningar tårta och presenkort på jobbet...sen så blev det även tårta och kaffe hemma på kvällen vill passa på att tacka för alla fina presenter och blommor jag fick....


Annars har veckan varit lugn....fullt upp på jobbet och det är skönt...då går dagarna snabbt...

i morgon fredag ska vi tjejer-emma,maria och carro R på bio och äta middag på nautic...ska bli så mysigt...


vi skall se män som hatar kvinnor...har hört att den ska vara väldigt bra...jag hoppas den verkligen är det.....




ha en underbar helg....puss och kram carro.....

2 kommentarer:

  1. Shit vilka fina blomsterbuketter!
    Tack för en jättemysig kväll igår :) Som sagt...det får vi göra om, snart!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig kväll. Den bästa filmen jag sett.
    Kram Maria

    SvaraRadera