torsdag 26 mars 2009

1-år


Åå idag fyller vårat lilla gudbarn Elsa 1-år....tänk vad tiden springer i väg.....tyckte inte det var länge sedan hon var i magen.....stort grattis gumman på din dag.....


annars har veckan varit lugn,,,jobbat och igår var jag på box pass igen...så skönt det är..man är helt slut efter det....carin jag går nu på renkur.....det går så där...men jag måste fortsätta kämpa....har ju ett par kilo kvar att tappa....är inte nöjd än...
till helgen ska jag på emmas och monicas spa dag i gympa salen,,,,ska bli så mysigt...få träna lite och ska ta en massage tänkte jag också....så skönt att ha något att se framåt till....
Annars planerar vi lite bröllop och så inbjudningarna ska snart skickas ut och ska snart beställa mat...det är mycket att tänka på...

ha de........carro

3 kommentarer:

  1. Elsa tackar!! Ska bli roligt att ni kommer på Lördag. Ses!!

    /Kristina

    SvaraRadera
  2. Vad är det som går sådär då? fubbar du? Jag går på ren nu jag med...;) *stolt* Carin

    SvaraRadera
  3. Ååå går ni i giftas planer:-) Grattis! Hoppas att allt e bra med er!
    Kram Thessan

    SvaraRadera