lördag 7 februari 2009

Lördag...

Ja då var det lördag igen och jobbet väntar förbrilt.....
veckan har varit lugn och belåten ,har tränat och tränat.....
helgen blir det lugnt och skönt skall ut på långpromenad efter jobbet ,så skönt längtar redan,sen skall jag fortsätta måla lite...dörren måste bli klar snart till data rummet,,,så man slipper se all skit som är där..
Igår började jag med upptrappningen med att jag åt 100 g fisk igår...åååå gud vad gått det var att få tugga lite igen...

Börjar med kombinerad kur nästa vecka...har nu gått ner 10 kg och jag känner mig jätte glad...

ååå jag längtar till semstern som är om det par veckor...då är det fjällen som väntar,minst sagt lindvallen det skall bli så skönt att komma hemmifrån och bara vara,,,,

ha det bra så länge puss och kram carro

1 kommentar:

  1. Shit vad roligt!!!! Tar du före och efter bilder??? Fortf inga direkta hungerkänslor?
    kram C

    SvaraRadera