tisdag 17 februari 2009

helgerna.....

ja helgerna går så fårt förbi,,,,,man hinner ingenting känns det som...lördag städade vi och hade lite röjar dag här hemma...sen vankades det besök på kvällen...vi åt gott och hade trevligt...tack för en mysig kväll...
Söndag bar det av till jimmis mitt gamla arbeteoch fick köpt en blomma till min moster sen var det dax för 25-års kalas för min kusin....kul kul att träffa alla..det var ju inte igår..
sen på kvällen komm hela fam ahlström hit och vi planerade skidresan som snart ska be oss i väg på....det är något jag ser fram imot....
Först skall vi bara på lite läkar besök och sånt....sen är vi redo för fjällen,....

Bubba har fått tid i göteborg igen på lite koller och jag har fått tid för koller på näl...det är inget annat än sjukhus vistelser nu för tiden..ja ja man får vad glad att det händer något...

igår var jag och maria och gossarna och badade så mysig dag vi hade...måste snart göra om det..sen var vi på emmas pass,,jävlar vad alla gav järnet..man var helt slut efter passet....
Men ikväll är det nytt pass bara att ladda batterierna igen....

ha en mysig vecka kram carro......

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Kan du maila mig skulel vilja fråga en sak.. tiora21@hotmail.com kram Carin

    SvaraRadera