onsdag 24 februari 2010

Prinssesan LEIA

ååå idag har jag blivit moster...så kul till en liten LEIA...en litten prinssesa på 2305g 49 cm långa var hon...helt svart hårig runda goda kinder hade hon...helt underbart fin var hon.
så kul att få bli kallad Moster på riktigt nu ååå inte bara "plast moster"....eller filler faster...
Alla mår bra åå jag skall på besök på tisdag,...,då kan jag få mysa med lilla Leia..

Annars mår jag jätte bra å jag är väldigt lycklig nu för många anledningar...Det är mycket som står på spel nu....

många kramar Carro

4 kommentarer:

  1. hej!!! kul kul att bli moster.. det är något speciellt... förstår att du är glad.. håller alla tummar för dig... kram

    SvaraRadera
  2. Så kuuul :) Grattis igen och hälsa och gratta på tisdag! Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Ler när du skriver att du är lycklig, jag är lycklig för din skull. Grattis lilla moster Carro. kram i massor/Mikaela

    SvaraRadera